Oon aina pitäny ruokavaliosta hössöttäviä raskaana olevia naisia vähän turhan hössöttäjinä, MUTTA. Kuinkas ollakaan, tulostelin ihan lyhyen (sitä paitsi) listan vältettävistä ruoka-aineista. Oon kertonut tilanteesta vain hyvin harvoille (yhteensä neljälle, joista yksi on tuleva isä). Joka tapauksessa olin ruokkiksella kaupassa ja puntaroin, että voinko syödä a)kampelaa ja b)fetaa eli fetajuustolla täytettyä kampelaa. Olin ystäväni kanssa ja hän siis on tietoinen vatsani asukkaasta. Hän nyt tietenkin piti mua ihan hysteerisenä, kun tätä ruokaa puntaroin. Lopulta sitten päädyin syömään tätä kampelaa, kun tuli juuri sellainen naurettavan hysteerinen olo.

Syömisen jälkeen vatsasta heti kramppaili ja meni ihan sekaisin ja vaikka tuskinpa elohopea ja listeria iski sadasosasekunnin vauhdilla vatsaani, tulin heti siihen tulokseen, että tästä eteenpäin en kuuntele kyllä tavallisten siviilien neuvontaa, vaan teen niinkuin TERVEYSKESKUKSEN listassa sanotaan.

Antakaa mun olla hysteerinen hössöttäjä, kiitos.

edit. Olin tätä kirjoittaessani niin äkäinen, etten edes kunnolla suomea osannut. Enpä jaksa korjailla tekstiä ymmärrettävämmäksi. Pahoittelut:)