Varasin ajan yksityiseen neuvolaan. Tähän tulokseen tultiin, kun kuulutaan jonnekin itä-helsinkiin ja ennakkoluulot iski. Sitä paitsi jo tämän neuvolan kotisivut oli niin..jotenkin luottamusta herättävät. Ja ajankin sain jo ensi viikolle. Luin tuolta kaksplussan foorumilta (ei pitäis lukee, kun rupee vaan  turhaan hermostuttamaan), että joidenkin ensimmäiset neuvola-ajat ovat kaupungin puolella kauheen myöhään. Mä haluan heti tietää kaiken, kun en tiedä mistään mitään.

Olethan asukkini kunnossa sielä? Toivottavasti tää kamalan ikävä alavatsan polttelu kuuluu kuvioihin. Välillä kramppaa niin kauheesti, että joudun säntäämään vessaan ja tarkistamaan, ettei ketään vahingossakaan tullut ulos.